Moja pielęgnacja

06:38

                                 Moja pielęgnacja twarzy i ciała

 Pytaliście mnie jakich kosmetyków używam do pielęgnacji twarzy i ciała,nie mam  cudownej recepty, są to znane nam produkty i dostępne w każdym sklepie :)
Mam cerę normalną nigdy nie miałam problemów z wągrami czy z przyszczami,ale wiadomo że każda cera potrzebuje nawilżenia:)
*Bardzo lubię serie z Avonu Planet Spa,maseczkę po lewej stronie stosuje codziennie, jest odżywcza, daję uczucie miękkości i odżywienia skóry, wystarczy ją trzymać 10min i następnie spłukać.
*Ta druga maseczka Planet Spa jest moim ulubieńcem ,stosuje ją 2 razy w tygodniu jest ona z chińskim żeń-szeniem, usuwa zanieczyszczenia ,pięknie pachnie nakłąda się ja na 20min a następnie ściąga:)
 *Do demakijażu używam płyn miceralny od Garniera jest rewelacyjny,nie mam tak wysuszonej cery i czerwonej jak przy innych płynach czy mleczkach
*Do ciała używam Mleczko regeneryjące od Garniera,na taka pogodę jak mamy teraz jest poprostu rewelacyjny nawilża koi i pięknie pachnie,jest naprawde wydajny. Garnier się postarał o dużą buteleczkę
 *Do nawilżenia twarzy używam także kremu Nivea,dobrze się rozprowadza,pieknie pachnie i w dobrej cenie
*Do rąk używam krem z Ziaji,dobrze nawilża i wchłania

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe