Kawałek Mojego Życia

09:42

    Jak pisałam opowiem wam o moich zaręczynach
 13.02.2014(Dzień Przed walentynkami)Marcin poprosił abym spakowała najpotrzebniejsze  rzeczy bo jutro 14.02.2015 gdzieś jedziemy.Obudził mnie o 5:00 abym się ubrała bo zaraz wyjeżdzamy,mieliśmy przed sobą 40 min drogi do Den Haag(miszaliśmy jeszcze w Holandii)gdy zajechaliśmy na parking stał tam autokar.Weszliśmy do autokaru i przewodniczka powiedziała:"Witamy na romantycznym weekendzie do Paryża".Nie wiedziałam co powidzieć.


Mieliśmy zwiedzanie Paryża.Byłam w szoku że tam jestem,zawsze było to moim marzeniem.
Następną atrakcją była przepłynięcie się statkiem po Sekwanie.
Było bardzo romantycznie,zwiedzaliśmy cały Paryż,gdy nagle patrzę a  Marcin wstaje...Bierze pudełeczko, przyklęka na kolano i pyta:"Czy zostanę jego żoną"Byłam w szoku, nie spodziewałam się tego wogóle ,popłakałam się i oczywiście przyjęłam jego oświadczyny.
Nie dość że Paryż to miasto miłośći to  jeszcze wiążę z nim tyle pięknych wspomnień,były to najcudowniejsze chwile mojego życia ....Jesteśmy już ze sobą 6 lat oby tak dalej......

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe