KOSMETYCZNY ŚWIAT

14:21


 Aby pomieścić swoje skarby kupiłam sobie kuferek ,jest bardzo praktyczny,wszystko się w nim mieści i można zabrać go ze sobą;)Koszt takiego kuferka nie jest duży (ok.80zł).

Są to moje dwa ulubione podkłady,jeden jest z MANHATTAN nr 80 jest super kryjący,długo się utrzymuje,nie tworzy efektu"maski"więc szczerze mogę go polelcić
Drugim podkładem z którego również jestem zadowolona jest podkład z SYIS (IVORY-1)
również dobrze kryje wszystkie niedoskonałości.
 Oto dwa słynne rozświetlacze 
Jeden jest z KOBO ( 310 moonlight) daje lekki efekt ale jestem z niego zadowolona,większa uwagę zwrócił rozświetlacz z WIBO ( NR.25095) jest bardziej połyskujący i daleje lepszy effekt rozświetlenia pod oczami 
Mam tu trzy bronzery ze wszystkich jestem zadowolona jednak moje serce skradł bronzer z WIBO(NR 03065) najbardziej moim zdaniem daje ten efekt muśnięcia słońcem ;)
Mam tu swoje ulubione pędzle do makijażu firmy AVON araz INGLOT
Ten z Avonu(pierwszy z lewej )używam do rozświetlenia twarzy 
Dwa następne używam do nałożenia podkładu i korektora 
Ostatni pędzel służy mi do bronzera 
Przedstawiam wam cienie oraz kredkę do brwi
Cienie z których jestem zadowolona to z firmy PS.LOVE i firmy Avon nie rozmazują się i są trwałe...chociaż ja na ten moment używam kredki firmy CATRICE (NR 030) 
Są to moje ulubione cienie do powiek z różnych firm jednak stawiam na firmę PS LOVE są trwałe i nie są sypkie...dziś zakupiłam cień Firmy INGRID jeszcze nie próbowałam więc ocenę podam w innym poście
Są to korektory firmy AVON ze wszystkich jestem zadowolona dobrze kryją są trwałe i nie drogie ...korektor w środku jest najlepszy jego konsystencja najbardziej mi odpowiada ale wszystkie wymienione korektory mogę polecić

Na koniec mojego postu chciałabym Wam przedstawić dwie pomadki z których jestem bardzo zadowolona ponadka LUXE Z AVONU (NUDE) jest na topie ,długo się utrzymuje i nie" klei się" lecz w moim sercu zagościła na ten moment pomadka GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON  w kredce jest matowa dobrze kryje i nie rozmazuje się 

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe