Zatoka sztuki Sopot/ Styliacja w hiszpańskim stylu

02:38


Hej wszystkim ! Dawno mnie tu nie było, ale cieszę się, że mogłam przygotowć dla Was letnią stylizację. Nie dawno odwiedziliśmy Sopot, była to pierwsza wyprawa Dorianka, piękne morze,widoki i pogoda dopisała nam przez cały wyjazd. Zapomniałam jak tu jest pięknie , odpoczywaliśmy opalając się na plaży i spacerując.

Co do stylizacji, odkryte ramiona , paski i błekit oraz beżowe sandałki na wiklinowym podbiciu skradły moje serce. Pokochałam hiszpański styl. 




Buty-Renee
Sukienka-H&M

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz! Sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz 😊 Świetne masz nogi zazdroszczę :)
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko Ty pokochałaś hiszpanki :D Są idealne na lato. Pięknie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Po twojej figurze nie widać abyś była w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudownie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buciki *_*
    Sopot - kocham to miasteczko <3
    Zapraszam do mnie ^_^
    http://xpvulinkvxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna ta sukienka. Same zdjęcia również niesamowicie udane. Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się z udanych wakacji, ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja :) Buty z Renee są podobno świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie buty od Renee są rewelacyjne !!każdemu polecam ;)
      #reneegirl

      Usuń
  10. Sukienka w moim guście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja! ta sukienka jest cudowna! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna plaża! ;) od razu zachciało mi się jechać na wakacje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienka <3 marzę o takiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello

    Can you write me please i have a question please write back Greetings

    OdpowiedzUsuń
  15. Też pokochałam hiszpański styl, ale nie tylko. Język, kultura i widoki też są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    We are sharing some of our latest featured posts Top 10 Best Stretch Marks Creams in Singapore.

    1.Top 10 Best Body Exfoliators in Singapore

    2.Top 10 Hair Heat Protection in Singapore

    3.Top 10 Best Hair Oils in Singapore

    4.Top 10 Best Under Eye Concealers in Singapore

    5.Q&A: Doranne @themerriedlife"

    OdpowiedzUsuń

Subscribe