Baby Boy

05:49


Hej kochani dawno mnie tutaj nie było, ale ciąża pochłoniła mój wolny czas. Tak bardzo nie mogę sie już doczekać mojego synka, że aż wariuje. Do spotkania dojdzie za 4/5 tygodni chyba, że Dorian postanowi wcześniej. Wiosna w pełni zagościła , czas schować grube kurtki i czapki. Uwielniam tę porę roku, daje nam możliwość zabawy z  modą i co najważniejsze wygoda, bo my kobiety kochamy czuć się komfortowo. Must have tej wiosny jeśli chodzi o dodatki są okulary pilotki typu awiator, świetnie komponują się ze stylizacjami. 

KOCHANE MAM DLA WAS MEGA PROMOCJĘ , DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 200ZŁ, ZE SKLEPU RENEE OKULARY PILOT GIRL TYLKO ZA 1GR.  PROMOCJA TRWA DO 16.04 LUB DO WYCZERPANIA ZAPASÓW.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Pięknie! Uwielbiam styl pin up i akurat teraz też mam na głowie czerwoną bandanę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygladasz ! Świetny styl :) i cudny brzuszek

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, wyglądasz cudownie! Bardzo podobają mi się te buciki, też na nie poluję :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przepięknie wyglądasz! Czekam na więcej takich zdjęć :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia <3 bardzo podoba mi się kurtka :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez kocham wiosne! Pieknie wygladasz kochana.super dobralas te butki,katane,okulary i bandane!buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :) te buty niszczą system! ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe