Owersizowy płaszcz- złota Polska jesień

07:01

Witajcie kochani! Długo mnie tu nie było, ale to nie byle jakiego powodu. ZOSTANĘ MAMĄ. Jestem taka szczęśliwa, pierwszy trymestr już za mną, dlatego mnie tak długo nie było. Ciągle praktycznie spałam, najchętniej bym nie wychodziła z łóżka. Ale ten etap, już za mną, wracam do żywych. Nie wiadomo co tam się kryje pomiędzy nogami , bo mój uparciuszek jest odwrócony plecami i nie chce pokazać co tam ma. Wszyscy moi znajomi mówią , że będzie chłopak ,tez tak czuje. Zobaczymy, najważniejsze żeby było zdrowe . Powoli kompletuje ubranka i akcesoria , ale w taki szał zakupów pójdę gdy tylko się dowiem jaka płeć. Ja zniosłam bardzo dobrze te pierwsze miesiące, oprócz spania, nic mi nie dolegało żądnych wymiotów itp. Termin mam na 27 maja, może maluszek wyjdzie w terminie , nie możemy się już doczekać. Wspaniałe uczucie być mama, już kocham nad życie maleństwo, a gdy dochodzą pierwsze "bąbelki " wiem że to się dzieje na prawdę. Postaram się robić regularnie posty, tęskniłam za tym. Trochę o stylizacji, mamy jesień wiec nie wyobrażam sobie jesieni bez płaszczyka. Musze teraz stawiać na wygodę więc oversizowy płaszcz, połączyłam z długą czarną spódnicą i cieplutkim sweterkiem. Stawiam na wygodne buty, tym razem dodałam do stylizacji siwe z wiązaniami botki na grubszej podeszwie stały się moim MUST HAVE. Pokochałam te buty. Kochani ja uciekam, zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego dnia.

PŁASZCZYK- VUBU
SWETEREK-LOVELYWHOLESALE\
BUTY-RENEE 
SPÓDNICA-H&M 


You Might Also Like

13 komentarze

  1. A! Ciesze się ogromnie, że wreszcie dodałaś nowy POST!
    I jeszcze raz gratuluję!! Będzie chłoptyś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! A płaszcz piękny - uwielbiam takie oversizowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tego typu płaszczyki,na każdym super leżą a ten kolor jest śliczny :)
    dbaj o siebie! :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze i blog ok,ale pisownia...polski język ojcztsty....oczy bolą

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny płaszcz na jesienne chłody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy pogoda dopisuje, do takiej jesiennej stylizacji śmiało można założyć buty sportowe. Najlepszym wyborem są buty newbalance, które charakteryzują się pięknym wyglądem i dużym komfortem noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz ma bardzo interesujący krój i uniwersalny kolor, dlatego sprawdzi się w wielu stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  9. White coat with black jean is too good .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty. Właśnie takiego modelu szukałam na jesień. Są mega wygodne i wyglądają bardzo oryginalnie.
    https://jebut.pl/Sandaly-z-zakryta-pieta-c272

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta stylizacja sprawdzi się idealnie również na nadchodzącą wiosnę. Warto sobie o niej przypomnieć i się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Modne stylizacje to inspiracja i wyrażenie siebie poprzez ubranie. Niech każdy dzień będzie pokazem mody!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe