Wytańczyć marzenia

11:59

Witajcie moi drodzy Czytelnicy! Czym dla Was jest szczęście? Dla jednych bogactwo, posada, rzeczy materialne, dla innych dom i rodzina. Kochani powiem Wam ,że odkąd jetem mężatką życie mnie rozpieszcza. Mam wspaniałego męża, kochająca rodzinę, miłość. Ludzie ciągle biegną, nie skupiają się na tym co jest  dla nich ważne, podążają tak na prawdę za niczym . Bogactwo to rodzinna i dom. Wtedy człowiek może powiedzieć, że jest szczęśliwy. Kochani doceniajcie każdą minute życia, cieszcie się, spełniajcie swoje marzenia. Dla mnie zaczyna się prawdziwe, dorosłe życie. Wracamy z podróży poślubnej, przeprowadzamy się na własne mieszkanko, i dążymy do tego aby nasza rodzinka się powiększała. Rodzina, miłość to coś czego nie może zabraknąć w naszym życiu kochani, życzę Wam aby każdy znalazł tą prawdziwą miłość i mógł powiedzieć KURDE JESTEM MEGA SZCZĘŚLIWY. Teraz trochę o stylizacji, niedawno nawiązałam współpracę z Renee , jest to sklep internetowy z obuwiem, ma bardzo duży wybór asortymentu, bardzo dobrej jakości. Każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Przesyłka w ekspresowym tempie, następnego dnia otrzymałam swoje zamówienie. Z racji tego, że idzie jesień wybrałam zamszowe botki na obcasie, bardzo wygodne i solidne. Buziaczki i miłego wieczoru <3

BUTY- RENEE
SPÓDNICA- ROSEWHOLESALE
KOSZULKA-SINSAY 


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo dobry wybór, buty są cudowne! Piękne miejsce na zdjęcia, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka bardzo podoba mi się, te wiązania sa super :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe