Autumn Outfit

10:22


Hej słoneczka! Jesień już za oknem, więc trzeba wyciągnąć z szafy ciepłe ubrania ,szaliki, i cieplutkie kurteczki. Nie bardzo przepadam za tą porą roku, ponieważ jest już chłodno. Jedynym plusem jesieni jest piękny krajobraz, różnego rodzaju kolorowe liście są cudowne. Kurteczka, którą dostałam od Dresslily jest wspaniała. Te futerko nadaje jej charakteru, przyszycie go na nadgarstkach jest genialne, zrobiona jest  z bardzo fajnego materiału i dość cieplutka na jesienne dni. Kochani nie mam za dużo czasu, by się rozpisywać ,więc zostawiam Was ze zdjęciami, piszczcie jak się podoba. Miłego wieczoru
KURTKA- DRESSLILY 
SWETEREK-ZAFUL 
CHOKER-ZAFUL 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Faktycznie te rękawy dodają uroku ;) Bardzo fajna kurteczka!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd sweterek? Jest świetny akurat na takie jesienne dni! bmellx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek od zaful ;) dalam link wiec warto zobaczymy jest swietny :*

      Usuń
  3. Ja również bardzo lubię jesień za piękne barwy, ale nienawidzę chlapy, gdy na dworze jest szaro, buro i ponuro. Aż człowiek ledwo żyję.
    Kurteczka faktycznie pięknie się prezentuje, a zwłaszcza na takiej ładnej modelce :)
    Rękawy ciekawa inicjatywa, ciężko znaleźć podobna kurtkę w Naszych sklepach.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurtka jest cudna, w sam raz na jesien!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.
    Polubiłam Twojego FP i obserwuję, miło mi będzie jeśli zrobisz to samo <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurteczka ♥
    post pomysłowy, blog przejrzysty
    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja oraz blog.
    Będę tu częściej :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kurtka! :) Uwielbiam jeans!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kurteczka, w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie przepadam za jesienią :p
    Ta kurtka jest superowa i ten kolor <3
    Świetnie zdjęcia! :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) Kurteczka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor tej kurtki jest tak piękny, że nie potrafię oderwać od niej wzroku!
    A Ty wyglądasz rewelacyjnie :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow śliczna ta kurtka ! Rewelacyjnie w niej wyglądasz :) (poklikane :D )
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja.Kurteczka jest super

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka fajna, aczkolwiek moją uwagę przykuł sweterek! Jest cudowny! ;)
    Pozdrawiam ;)
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kurtka! Poklikałam.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia i ciekawy post ! Jest na co popatrzeć ;) Fajna kurtka :P Jest już jesień ale momentami mam wrażenie jakby dużymi krokami zbliżała się zima :D
    Zapraszam do mnie:
    bylasobiepanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka ma świetny kolor i super się prezentuje :) Sweterek jest fantastyczny :)
    https://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe