Bordowa Kurtka- Sammydress

11:05

Hej kochani. W tym roku wrzesień był cudowny, słoneczny i dość ciepły jak na początek jesieni. Ostatnio dużo się dzieje w moim życiu jak wiecie przygotowania do ślubu, praca , zajęcia. Ale jestem szczęśliwa i mogę śmiało powiedzieć,że kocham moje życie. Realizuje się i robię to co kocham. Jedynym minusem jest to, że mam bardzo mało czasu na bloga, który jest moim hobby i sprawia mi wielką przyjemność. Mam nadzieję, że z czasem znajdę więcej czasu i będę mogła również spełniać się w blogowaniu. Stylizacja jest  lekko  jesienna, przeważający jest kolor siwy, a dodatkiem jest bordowa kurtka od Sammydress. Mam możliwość z nimi współpracować. Echo z Zaful zaproponowała mi z nimi współpracę. Ubrania są takie same jak na zdjęciach, gatunkowo są również dobre jak i wygodne, więc jak najbardziej polecam od nich ciuszki. Ok kochani zostawiam Was ze zdjęciami, piszcie w komentarzach jak Wam się podoba, miłego weekendu robaczki.
 Spodnie-Reserved
Bluzka- Bershka
Kurtka-Sammydress 
Buty- Creeper


You Might Also Like

25 komentarze

  1. Co jak co, ale włosy to masz piękne. Cieszę się, że możesz realizować siebie w życiu codziennym. Walcz o to, by marzenia stały się rzeczywistością. Na stylizacjach nie znam się zbyt dobrze, ale wygląda bardzo gustownie :)
    Liczę, że i Ty mnie odwiedzisz choć znacznie odbiegam tematyką bloga :)
    http://wmymmroku.blogspot.com/2016/05/zmora-rozdzia-i-budzimysie-w-swiecie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta bomberka. Uwielbiam kolor bordo tym bardziej jesienią <3


    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/koszula-khaki.html

    FANPAGE : https://web.facebook.com/Stylistfashioon/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz! :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, super stylizacja najbardziej do gustu przypadła mi kurtka i bluzeczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta bomberka i bardzo modna w tym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej cudowna kurtka! Właśnie takiej szukam.
    Ogólnie świetna stylizacja, bardzo w moim stylu i jeszcze Creepersy ♥
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylizacja :O *;*

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy! Kocham bomberki w takim kolorze <3
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta bomberka, a z tą szarą bluzką wygląda to genialnie!
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  10. najważniejsze to robić w życiu to, co się lubi. :) super, ze ci to wychodzi. a zdjęcia są śliczne, pasuje ci bordowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Kurtka śliczna ♥
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kurteczka.Żałuję, że jej nie zamówiłam:D
    Śliczna jesteś!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz, jak zawsze! :) Pięknie! Oczywiście kliknkete :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w przygotowaniach do ślubu. ;)
    Rowniez tak jak ty mam bardzo mało czasu na spełnianie sie w swoim blogowym hobby. Nie wiem czemu, ale zmęczenie nie pozwala mi nawet czerpać przyjemnosci z tego co kocham. ;(
    Obyś dała jakos rade wszystko ogarnac! ;)

    Zdjęcia wyszły naprawde rewelacyjnie. Cudownie wyglądasz. Bordowa kurtka znakomicie do ciebie pasuje! Podkreśla twoj urok! ;)
    Zazdroszcze włosów, sa przepiękne! ;)
    Nie myślałaś moze o zgłoszeniu sie do top model? Wydaje mi sie, ze bys sie nadawała tam idealnie! ;)

    Cudowna stylizacja. Kocham takie połączenie kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;* przygotowania ida pelna para ale nie moge sie doczekac ..dziekuje :* nie myslalam kochana do tego programu mi jeszcze daleko ;*

      Usuń
  15. Cudowny look, świetnie wyglądasz w bordowym kolorze :) Klik
    Będę wdzięczna za to samo u mnie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwona kurtka jest świetna:)

    Obserwuję i liczę na to samo:) https://karminoweusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna kurteczka. :) Podoba mi się. Poklikane: 12.85

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku, ślub! Powodzenia w przygotowaniach!
    Ślicznie wyglądasz w tej kurtce, ma świetny kolor <3

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna stylizacja, bardzo ladna kurtka. Pasuje u Ciebie jak ulal :)

    OdpowiedzUsuń
  20. slicznie wygladasz a kurdka genialna pasuje ci jej kolor ;)

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia :) też zastanawiał się nad tą kurtką ;) klikam :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylizacja! Całkowicie w moim stylu! Jak tylko zrobi się chłodniej dołożyłabym do niej gruby szal :) Kurtka genialna, kolor niesamowity, idealny na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bordo i khaki są moimi ulubionymi kolorami. Bordo z siwym wspaniale się dopełaniają:D
    Obserwuje i zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń

Subscribe