Nowości z Rossmanna/Konkurs!!

06:20

Kochani dzisiejszy post będzie o moich nowościach z Rossmanna. Miała być stylizacja,ale pogoda nie dopisuje, ciągle pada. Oficjalnie zostałam aparatką, nadal nie mogę w to uwierzyć. Zakładanie aparatu nie jest bolesne, jak może się wydawać. Trwało to 1.5h w tym czasie założyli mi 2 łuki. Ból po nałożeniu nie jest tak intensywny jak mi się wydawało, obyło się bez leków przeciwbólowych. Mam go 2 dni,ale już go pokochałam. Całe moje leczenie potrwa 2-3 lata, ale najważniejsze, aby uzyskać wymarzony cel. Po wyjściu od ortodonty, miałam chęć uśmiechać się do każdego;), jestem taka szczęśliwa w końcu moje największe marzenie się spełniło. Teraz trochę o promocji z Rossmanna, chyba każda z Was z niej skorzystała. Myślę,że to fajna okazja do uzupełnienia zapasów. W dzisiejszym poście polecę Wam kilka produktów, które warto mieć w swojej kosmetyczce.
 Podkłady:
Kolejny raz kupiłam podkład z Manhattanu(Sand 80),uwielbiam go. Jest kryjący i trwały.Podkład jest matowy, w dużym stopniu zakrywa nasze niedoskonałości. Ma fajną konsystencję, jest lekki i nawet fajnie pachnie.
Pierwszy raz skusiłam się na podkład z Bourjois ( N 51). Wybrałam najaśniejszy bo mam bardzo jasną karnacje. Idealnie współgra z moją cerą,idealnie kryje i nie tworzy tzw"maski" co było dla mnie bardzo ważne.Wiem,że będzie moim NR 1.
  Baza:
Powiem Wam, że nigdy nie używałam bazy. Nie czułam takiej potrzeby, zawsze długo trzymał mi się makijaż, więc uznałam, że jest zbędna. Oglądałam filmik na YT i dziewczyna użyła bazy, wydawało mi się, że ta cera jest bardziej gładka. Skusiłam się i kupiłam ją z WIBO. Baza jest sylikonowa, delikatnie matuje i pięknie pachnie. Jestem z niej bardzo zadowolona.


Korektor-Miss Sporty:
Nie wiem ile opakowań tego  korektora  już miałam 4-5-6? Jasny, idealnie kryje nie zamieniłabym go na żaden inny. Uwielbiam go!!
Bronzer-Honolulu-W7:
Hit!!! Niedawno widziałam recenzję tego bronzera. Od razu pomyślałam, że muszę go mieć. Kosztuje 15 zł, idealnie konturuje nasze kości policzkowe. Jest w ładnym  pudełeczku ,co ułatwia nam zabranie go ze sobą, w środku znajduje się pędzelek do rozprowadzania. Najlepszy bronzer EVER!!Polecam !!!!
Paletka cieni do oczu z WIBO:
Cudowna paletka z 15 cieniami. Od matowych jasnych kolorów po ciemne rozświetlające. Moim priorytetem były matowe kolory w jasnych odcieniach brązu, ta paletka spełniła moje oczekiwania, dodatkowo w paletce znajduje się malutkie lustereczko. Kolory zapewniają idealne krycie i trwałość.




 KOCHANI MAM DLA WAS KONKURS !!
Tym razem do wygrania są:
*4 mgiełki zapachowe firmy Avon
Zapachy:
-Wanilia
-Zielona Herbata
-Orchidea i Jagoda
-Słodki kwiat wiśni
*2 maseczki regenerujące z Aloesem i Kawiorem
*Lakier do paznokci Jasny Róż
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:
-Obserwować blog
-Napisać w komentarzach" Biorę udział"
Chcesz zwiększyć swoje szanse w konkursie:
-Kliknij Lubie to ;) Fanpage 
- Zaobserwuj Instagram
Konkurs trwa od 27.04.2016-21.05.2016.Wyniki ogłoszę następnego dnia <3
Życzę powodzenia!!<3

You Might Also Like

59 komentarze

  1. biorę udział :) konta na fb oraz instagramie niestety nie posiadam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post! Nigdy nie słyszałam o korektorze z Misssporty i bronzerze o nazwie Honolulu. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :)
    Obserwuje jako: Klaudia Lechowska
    Facebook: Klaudia Lechowska
    Instagram: klaudiale3

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :)
    Blog : Blogująca Domi.
    Facebook : Dominika Okroj.
    Instagram : zakrecona_helisa.
    Również chciałabym kupić tą paletkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier co jest do wygrania z Biedronki jest okropny, jak się maluje paznokieć to pozostawia smugi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za dużo rzeczy nie kupiłam, ponieważ mam jeszcze zapasy z jesiennej edycji;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slyszalam ze wibo to dobra firma, sama kupiłam sobie z tego paletę korektorów 💗 Biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  8. podkład z Manhattana nie jest za ciemny? :o
    też go chciałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i zapraszam do mnie http://neciiova.blogspot.com/ :)

      Usuń
  9. Nie..nr 80 nie jest ciemny wiec szczerze mogę ci go polecic jest mega trwały

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kosmetyki :) Zainteresował mnie bronzer, chętnie go wypróbuję.
    Pozdrawiam!

    blueberry-teddybear.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :) a przy okazji fajna paleta może napiszesz jej recenzje bo jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) ukaże się regencja paletki ;)

      Usuń
  12. Mi też się marzy aparat na zeby Ale no cóż na szczescie czy na pecha nie potrzebuje ;)
    Uwielbiam podkłady z Manhattan tak i pudry są cudowne !:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam już kilka opakowań tego korektora z miss sporty i bardzo dobrze mi się sprawdzał! :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zdobycze, ja jeszcze nie skorzystałam z tych promocji, ale w końcu muszę się wybrać!
    Biorę udział w konkursie, bloga obserwuję jako Zuzanna Piotrowiak (110 obserwator), polubiłam fanpage jako Zuzanna Stępiak, a instagrama obserwuję od dawna jako mrs.outline
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział!
    Obserwuje jako: KasieK:)
    na fb: Kasia Kępka
    na insta: poszukiwaczkaszczescia

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo marylin monroe :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział! :)
    Zaobserwowałam na ig
    Polubiłam Fp
    Zaobserwowałam bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział :)
    Obserwuje jako: Marzycielka Patty
    Instagram: opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne nowości, ja w tym roku promocje ominęłam szerokim łukiem, ponieważ mam tyle produktów do zużycia, że głowa mała! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio również kupiłam podkład 123 Perfect od Bourjois, bazę z Wibo i paletkę Neutral :) zrobiłyśmy bardzo podobne zakupy! :) broznera Honolulu od dawna nie umiem nigdzie znaleźć stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zaszalałam z innymi kosmetykami. :) Również nosiłam aparat ortodontyczny. Niestety taka szczęśliwa nie byłam, gdyż często mi dokuczano, bo przez aparat nie mówiłam z początku wyraźnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam podkładu 123 z Bourjois - na początku byłam z niego bardzo zadowolona, ale z czasem przestałam się z nim lubić - zaczął mi przesuszać skórę i podkreślać suche skórki...

    OdpowiedzUsuń
  23. biorę udział *.* zakochałam się w tym bronzerze też muszę go mieć http://milenaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. biorę udział :)

    Super zakupy ! Ja teraz się ograniczam bo w listopadzie nakupiłam dużo :P
    Pozdrawiam :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział!!!
    http://nailsreflectyourbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział :)
    Obeserwuję fanpage i insta oraz blog :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat ja się nie maluję więc nawet niepotrzebne mi tyle kosmetyków, ale to nie oznacza, że nie lubię kogoś malować i nie interesują mnie. Znam wszystkie wymienione powyzej marki. Nigdy nie miałam w ręku paletki cieni z wibo. Ale muszę w nią zainwestować.
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam❤z dnia na dzień coraz bardziej ją uwielbiam ;)

      Usuń
  28. Ja rowniez sie nie maluje, ale z mgielek bardzo lubie korzystac, wiec...
    BIORE UDZIAL :)
    Spelnilam wszystkie warunki (nawet te dodatkowe).

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę mój ulubiony bronzer honolulu <3 ja dorwałam za dyszkę, bodajże na mintishop :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biore udział i obserwuje! :)
    Też miałam ochote kupić ta paletkę z wibo ale jakoś przeoczyłam to i przepadło ;(

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział w twoim konkursie :)
    Już za chwilkę zaobserwuję cię na ig i polubie na fb :)
    Masz naprawdę ciekawy blog , a jego szata graficzna jest naprawdę miła dla oczu ;) zapraszam także na mój blog https://gleamdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo 😘
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia❤

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo 😘
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia❤

      Usuń
  32. Obserwuje bloga jak i śledzę instagram oraz fanpage. Nie wiedziałam,że bronzer honolulu jest w Rosmamie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bronzer kupilam na allegro ;)
      Ale wiem że jest w naturze,byłam ale akurat nie mieli

      Usuń
    2. Kochana bronzer kupilam na allegro ;)
      Ale wiem że jest w naturze,byłam ale akurat nie mieli

      Usuń
  33. Kosmetyki są super :) Jestem ciekawa tej paletki z wibo :)

    http://www.kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post ;)
    mam pytanie jak zrobiłaś że widać Twojego fb ? na początku bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział! ;)
    obserwuję na insta jako: ankahej
    lubię na fejsie jako: NAtalia Anusiak

    OdpowiedzUsuń
  36. Żałuję, że paletka z wibo była już w moim Rossmannie wykupiona :(

    BIORĘ UDZIAŁ
    - wykonałam wszystkie warunki, nawet te dodatkowe.

    Miłego dnia - będę tu częściej zaglądać

    Jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam bronzer z W7 i bardzo lubię :) A paletę z Wibo kupiłam też :) Dosyć fajna choć trochę się sypie ;x
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział! ;)

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog! Pełen inspiracji i ciekawostek! Zdjęcia są piękne! Na pewno chętnie będę tutaj wracać :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział, instagram również obserwuję :)
    swoją drogą fajnie, że organizujesz takie konkursy, przyciągasz nimi uwagę odwiedzających, może także pomysle coś oo takim konkursie :)
    miłego dnia, http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Biorę udział! Obserwuję na instagramie i polubiłam fanpage :) oczywiście obserwuję też bloga. Powodzenia innym!
    http://glessfashion.blogspot.com/2016/05/ozspecialscom.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. Pisze sie SILIKONOWA nie SYLIKONOWA

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział! ;* Powodzenia wszystkim :D
    Obserwuje bloga i ig, fp juz od dawna :)
    Na snapie tez Cię zawsze oglądam, masz super psiaki! <3
    Olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy blog! :) Dołączam do obserwatorów:)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział :)
    *Obserwuje na instagramie jako:lubieszpinak4

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję jako dorota wysocka
    biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochani wygrała Natalia Anusiak
    czekam na kontakt jeśli nie będzie odzewu będzie ponowne losowanie ❤

    OdpowiedzUsuń

Subscribe