Pomadkowe Szaleńswo

12:36

Post inny niż zawsze. Miałam iść dla Was zrobić zdjęcia nowej stylizacji, lecz pogoda totalnie nie dopisała. Cały dzień padało, mam nadzieje że jutro będzie słonecznie i pojawi się nowa stylizacja. Dzień spędziłam w domu , nic ciekawego nie robiłam. Wieczorkiem obowiązkowo ćwiczenia z Ewą Chodakowską forma sama się nie zrobi na lato ;). Zrobiłam dla Was ten post aby pokazać Wam moje ulubione pomadki. W większości są to pomadki od Avon i Golden Rose. Są dobre jakościowo i nie drogie. Więcej mam matowych ale znajdą się również z połyskiem. 

 To są moje ulubione kolory. Ciemne bordo w tym sezonie jest wielkim Hitem i również skradło moje serce. Są one matowe.
                                    BOLD BORDEAUX - AVON
         MATTE LIPSTICK CRAYON NR 02 - GOLDEN ROSE
  Kolory różowe najlepsze na lato ;) 
                         GOLDEN ROSE NR  56 - GOLDEN ROSE
                                VIOLET FRIDAY - AVON 
                                  HI-DEF PLUM - AVON

                                            Kolory Nude.
                             IN THE BUFF - AVON
            PASTEL PINK - AVON ( nazwa obiega od kolorystyki )
                                    NUDE - AVON
                                   Soczyste czerwienie.
                              SOOTHING STRAWBERRY - AVON
                            CRYSTALISED CORAL - AVON  

KOCHANI CHCIAŁAM WAM PODZIĘKOWAĆ ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ . DZIĘKUJE ZA TAK LICZNE ,MIŁE KOMENTARZE. TO WY JESTEŚCIE MOJĄ MOTYWACJĄ.
BUZIACZKI I MIŁEGO WIECZORU <3  
 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. wow, rzeczywiście szaleństwo ;o
    ja nie maluje ust .;D
    hehe chocaz podoba mi się dużo kolorków.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pomadki z AVONU <3 <3 <3
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo widzę, że czerwienie lubisz ;p Ja ostatnio bordo ♥ Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Bordo <3 Z GOLDEN ROSE MÓJ ULUBIENIEC <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Noo, fajna ta czerwona szminka szczególnie,modna w tym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zakochana w matowych pomadkach z Avonu, super post!
    Zapraszam do mnie:*
    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też te pomadki matowe są genialne <3 i nie drogie :)
      <3

      Usuń
  6. Słyszałam same dobroci o pomadce Golden Rose Matte Lipstick, wiele ludzi poleca, więc chyba i ja się skuszę, tym bardziej, że na mojej liście potrzebnych kosmetyków jest ciemniejsza szminka :)
    Soczysta czerwień również świetnie wygląda!
    Życzę, by pogoda się zmieniła, byś mogła zrobić sesję! :D :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie kosmetyków z Avonu ale pomadki mają spoko, a GR kocham <3

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Matowe pomadki są super :D czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Golden Rose osobiście mogę polecić, kocham ich szminki, są tani, ładne i długo się utrzymują - nie wiele gorszę od tych z MAC'a. Zakochałam się w kolorach zbliżonych do ust, ale bordowy też wydaje się fajny ;)
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny wpis :)

    zapraszam do mnie, odwdzięczam się za klikanie w kliki :)
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ! Pomadki z avon są genialne jak dla mnie. Niestety nie przepadam za matami, ponieważ podkreślają suche skórki :(.

    Zapraszam do mnie :)
    http://pinkdoll26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe