LIEBSTER BLOG AWARD-Pierwsza nominacja

08:32

Witajcie kochani!!
Zostałam nominowana do LBA przez Oliwie.
To moja pierwsza nominacja więc bardzo się z niej ciesze.To szczególny dla mnie zaszczyt że mogę dla was odpowiedzieć na pytania,a wy możecie mnie lepiej poznać.Więc zabieram się za pytania;) Miłego czytania ;)  i widzimy się w komentarzach.


1.Co nakłoniło Cię do założenia bloga?
-Od zawsze interesowałam się modą,chciałam się tym zająć na poważnie więc pewnego dnia pomyślałam czemu by nie stworzyć własnego bloga o modzie.I pokazać światu moje stylizacje;)
2.Twój idol/idolka?Czemu akurat ten/ta?
-Moją idolką od najmłodszych lat była Marilyn Monroe.Była ona ikoną piękna,elegancji i szyku.Dzięki swojemu uporowi osiągnęła sławę o której zawsze marzyła.

3.Skąd czerpiesz inspiracje?
-Najwięcej to z życia i wszystkiego co mnie otacza.Również z internetu i czasopism. 

4.Masz jakieś postanowienia noworoczne?Spełniłaś już je?
-Tak mam.Moim postanowieniem noworocznym jest powrót do formy oraz zgubienie zbędnych kilogramów;).Jestem w trakcie realizacji,widać już pierwsze efekty ;)

5.Bez czego nie dasz rady żyć?(oczywiście oprócz blogowania).
-Nie mogłabym żyć bez tańca.Gdy skończyłam 8 lat zaczęłam przygodę z tańcem,która trwa do dziś.Nie mogłabym również żyć bez rodziny,otrzymuje od nich dużo wsparcia i wiem że zawsze mogę na nich liczyć

6.Jakie masz zdanie na temat uzależnień?(Narkotyki itp)
-Jestem przeciwna każdemu rodzaju uzależnień.Od uzależnień ludzie tracą wszystko co osiągnęli przez całe życie,rozpadają się rodziny i życie traci sens.

7.Gdy będąc małym dzieckiem (powiedzmy 6-10 lat) przejmowałaś się co myślą o tobie inni?
-Tak. Przejmowałam się co powiedzą o mnie inni.Dziecku w tym wieku zależy na akceptacji rówieśników,robi rzeczy czasem wbrew sobie żeby im się przypodobać.Jeżeli się wyróżniasz stylem ubierania lub zachowaniem,lub masz np:(piegi,krzywe zęby,odstające uszy) nie jesteś szanowany i jesteś wyśmiewany.Z wiekiem zaczynasz rozumieć że nie warto się przejmować co mówią inni bo dostrzegasz że nikt nie jest idealny.I inne wartości stają się ważniejsze.

8.Jakich serwerów społecznościowych najczęściej używasz?(przynajmniej 3)

-Facebook LINK
-INSTAGRAM LINK
-Snapchat (atomowaklaudia)

9.Twój ulubiony blog?
-paulinye
-deynn

10.Ulubiony sport?
- Nie mam ulubionej dyscypliny sportowej,ale czasem oglądne piłkę ręczną i piłkę nożną(wiadomo bo chłopak ogląda;)!!)


11.Do jakiego kraju chciałabyś się wybrać?
-Pierwszym krajem którym bym chciała zwiedzić jest Japonia.Uwielbiam ich sposób bycia,kolorową modę ich krajobraz i egzotykę.Następne miejsce jakie bym chciała zwiedzić są Malediwy.Obiecałam sobie że kiedyś tam pojadę zanurzyć się w raju,  pływać z delfinami,i zwiedzić rafę koralową.

To już koniec moich wypocin zapraszam do czytania....;)
Czekam na Wasze komentarze !!;)
Buziaczki ;)






You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe