Wspomnienia z wakacji Dolina Charlloty

11:57

Kochani jak wiecie ze snapchat i bloga jestem w Holandii.Ale pogoda nam nie dopisuje,ciągle pada.Mam nadzieje że pogoda się poprawi i w końcu pójdę zrobić dla Was zdjęcia.Większość czasu spędzamy w domku z rodzinką.Przesyłam Wam trochę moich zdjęć z wakacji jak byliśmy w Polsce,w Dolinie Charlotty w Słupsku.Naprawdę cudowny hotel,spa i klimat.Polecam Wam spędzić tam trochę czasu.
 Piszcze w komentarzach jak wy spędzaliście wakacje (trochę daleko od wakacji)ale wspomnienia na pewno są.
  To był nasz apartament

Gdy weszliśmy do pokoju czekało na nas wino;)Romantico!! 
 


Gdy przyjechaliśmy mieliśmy wyprawę po wyspie Lemurów,można było je pogłaskać,nakarmić były bardzo oswojone;)i takie milutkie w dotyku.
Po przyjezdzie do hotelu wybraliśmy się na basen.Spędzliśmy tam pare godzin;)
 Po basenie mieliśmy wcześniej już umówiony masaż Bali,całego ciała.Bardzo przyjemny masaż;)
  Po masażu wybraliśmy się na taras hotelu gdzie podziwialiśmy piękne widoki

Wieczorkiem wybraliśmy się na romantyczną kolacje;)

Mój kochany przystojniak;**

 Następnego dnia mieliśmy zaplanowane przejażdżkę bryczką,oraz jazdę konną.Cudowne chwile;)

Coś cudownego,było to moje marzenie które się spełniło.Nigdy nie zapomnę tych chwil ;*
 Mieliśmy również razem przejażdżkę;)Życzę każdej osobie żeby spełnił swoje marzenia!!! REALIZUJCIE JE!!
 Po atrakcjach wybraliśmy się na kolacje spędzaliśmy tam bardzo romantyczne chwile.
Taka wielka golonka tylko w DOLINIE CHARLOTTY;)
A ja pysznego łososia z zapiekanymi pomidorami.MNIAM!!
Kochani polecam Wam wybranie się do cudownej Charlotty ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe